اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

نوروزتان مبارک...

سلام...دو سال پیش همین وقت ها بود که اومدم و برای اولین بار اولین پست خودم رو آپدیت کردم...حالا بعد از دو سال اومدم تا دوباره آپدیت کنم..اما فقط برای تبریک..

دوستان من تا ۳ ماه دیگه آپدیت نمیکنم...چون مشغله درسیم زیاده..من یه کنکوریه بدبختم بدون امید به قبولی...

عیدتون مبارک...تا ۳ ماه دیگه خداحافظ...

                                                       

نظرات 1 + ارسال نظر
s.n.ghaemmaghami سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:30 http://jahanvatan.blogfa.com

ba salam.......dorudi az del.
ayyamat sepid va roshan.................jari bashi zolal va pak..........andishehat sabz va hamisheh nobahar.......ba omide khoday mehrban.khasteh nabashi hamzaban.shoma mehrban sarafrazi sar bolandi baray mohajeran mibashid...
har ruzat 9
s.n.ghaemmaghhami
hamburg
biya ey baghban yekdam pajmordeh golha ra tamasha kon.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد