اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

یه نکته ضخیم

دوستانی که لطف میکنن و نظر میدن به یه نکته نسبتا ضخیم باید توجه داشته باشند:
اگر که متن نوشته شما نسبتا خصوصی هستش لطف کنین و اون رو به ایمیل من بفرستید
برای این کار میتونید روی قسمتی که نوشته مکاتبه با کیوان کلیک کنید.
من دو تا از نظراتی که همچین محتوایی داشتند رو حذف کردم امیدوارم حرفی که زدم مورد توجه قرار بگیره.فعلا خداحافظ........

ببخشید یه مدتی نبودم.....داشتم روی اسکرین سیور مجموعه نرم افزاری عزیز کار میکردم خیلی زود آماده میشه.....بگذریم..جدای از این حرف ها باید عرض کنم که دیگه کدهای جاوا رو آپدیت نمیکنم چون هم فضای زیادی میگیره هم این که حجم بلاگ بالا میره و هم این که کسی نظری نمیداد(این یه تهدید جدی برای بقیه بخش های بلاگه)...در ضمن عنوان بلاگ هم یه تغییر کوچولو کرده(منم چشم بسته غیب میگم.یکی نیست به من بگه مومن. طرف خودش میبینه) فعلا باید مرخص شم.شرمنده ام از همه ی حضورا.....

نصب Windows Media Player نسخه 9 و 10 که مخصوص XP است بر روی همه

با ورود نسخه های جدید Windows Media Player بسیاری از کاربران علاقه مند با دقت و وسواس خاصی این برنامه ها را با زحمت و مشقت فراوان از سایت شرکت Microsoft دریافت کردند .

اما از آنجایی که شرکت مایکروسافت برای ترغیب بیشتر کاربران به به سمت ویندوز XP , برنامه Windows Media Player نسخه های( 9 و 10 ) را فقط مخصوص این سیستم عامل طراحی کرده است و نمی توان آن را به صورت عادی بر روی ویندوز های دیگر نصب نمود .

با استفاده از یک نکته تکنیکی بسیار ساده شما می توانید Windows Media Player نسخه های ( 9 و 10 ) را بر روی همه ویندوز ها نصب کنید و با استفاده از آن لذت ببرید !

برای نصب آخرین نسخه های Windows Media Player لازم است حتما برنامه WINZIP بر روی سیستم شما نصب باشد .

فایل Setup مربوط به Windows Media Player در واقع یک فایل فشرده شده است و شما باید آنرا بوسیله WINZIP باز نمائید .برای اینکار بر روی SETUP برنامه Windows Media Player کلیک سمت راست کرده و با انتخاب گزینه EXTRACT TO و تعیین مسیری برای باز کردن این فایل ، تمام فایلهای SETUP Windows Media Player را از حالت فشرده خارج کرده و در مسیری خاص کپی کنید .

بعد از این کار باید به مسیری که فایلها کپی کردید بروید و بر روی فایل SETUP-WM.EXE کلیک کرده و آن را اجرا کنید .

با انجام تمامی مراحل نصب Windows Media Player بر روی سیستم شما نصب می شود. در واقع فقط فایل Setup مخصوص Xp طراحی شده است وگرنه خود Windows Media Player نیازی به Xp ندارد . لازم به ذکر است اینکار چندین بار تست شده و مشکلی ندارد .

Update : البته در بعضی حالات خاص امکان عدم کارکرد این ترفند هست مانند زمانی که کاربران دو ویندوز متفاوت را بر روی یک پارتیشن نصب نموده باشند . به طور کلی پیشنهاد میشود همواره دو ویندوز مختلف را بر روی دو پارتیشن متفاوت نصب نمائید .
منبع:ستاره سرخ

چند نکته آموزشی ظریف

رایت800 مگا بایت و بیشتر بر روی سی دی های معمولی

شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه . و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه . با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید .

ابتدا می بایست ببینید رایتر شما overburning ساپورت می کنه یا نه . برای تست این کار مراحل زیر را دنبال کنید :

ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کلید های ترکیبی Ctrl + R را فشار دهید . تو این پنجره ببینید که در قسمت Recorder information ، رو به روی عبارت Over burn عبارت suported نوشته شده است یا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما می تو نید از این ترفند استفاده کنید .

حال به منوی File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنید سپس در قسمت Expert features دقت کنید که عبارت enable overburn قعال باشد . در زیر همین گزینه مقدار مجاز overburn رو به دقیقه مشخص کنید .

حال به منوی File رفته و گزینه New را انتخاب کنید و در قسمت Multisession گزینه No Muttisession را انتخاب نمایید . سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Onec تبدیل کنید .

حال می تونید سی دی خود را رایت کنید مقدار رایت هم بستگی خیلی زیادی به رایتر داره .


متوقف کردن پیغام بر مایکروسافت

به نظر میرسد هیچ راهی برای متوقف کردن پیغام بر مایکروسافت از ویندوز ایکس پی وجود نداشته باشد اما این طور نیست. به منوی Strat بروید و گزینه ی Run را کلیک کرده و در حوزه ی آن این فرمان را بنویسید:

rundll32 advpack.dll , LaunchINFSection windir%INFmsmgs.inf , BLC.Remove

( دقت در املای کلمات و رعایت کوچک و بزرگی حروف از اهمیت زیادی برخوردار است! ). اکنون دکمه Ok را فشار دهید و مطمئن باشد برای همیشه از شر این پیغام تحمیلی خلاص شده اید.



آشنایی با برنامه Easy CD Creator 5 Platinum

این برنامه یک برنامه تالیف CD است و همچون هر برنامه مولف دیگری متواند CD های صوتی وداده ای مختلفی را به وجود آورد. اما علاوه بر این قابلیت که در تمام برنامه های از این دست وجود دارد در این برنامه یک سری ویژگی های دیگر را می توان مشاهده نمود. از جمله ی این ویژگی ها می توان به تهییه پشتیبان از درایو هارد ، ایجاد آلبوم عکسهای دیجتالی وضبط کلیپ های تصویری اشاره کرد. رابط جدید این برنامه دسترسی و استفاده از انتخاب های متعدد مو جود در این برنامه را آسان میکند. برای مثال با انتخاب وپژگی Project Selector پنجرهای با همین نام باز می شود که از درون آن می توانید به انتخاب یک پروژه ی بخصوص بپردازید.

برنامه ی Easy CD Creator پروژه های مختلفی که می توان از طریق این برنامه انجام داد را به مقوله هایی چون CD های موسیقی ، CDهای تصویری و عکس تقسیم می کند.

پروژه هایی که به ایجاد CD موسیقی مربوط می شوند در قسمت Create A Music CD انجام می گردند. این قسمت به شما امکان انجام سه نوع پروژه را می دهد. این پروژه ها عبارتند از Music CD Project ,Mp3 CD project , Sound Stream با استفاده از گزینه ی Sound Stream می توان داده های صوتی را از یک منبع آنالوگ گرفته و ویرایش نمود. پس از انکه با استفاده از این انتخاب داده های صوتی را از یک منبع آنالوگ گرفته و ویرایش کردیدمی توانید آنها را بر روی درایو هارد ذخیره نمایید و بر روی یک دیسک CD-R بنویسید. با استفاده از انتخاب Music CD Project نیز می توانید CD-R هایصوتی بوجود آورید که بر روی هر گونه اجرا کننده CD قابل اجرا باشند. آخرین انتخابی که قسمت Create A Music CD اریه می دهد MP3 CD Project نام دارد. با استفاده از این انتخاب می توان به ایجاد و ذخیره ی فایل های MP3 بر روی یک CD پرداخت. در حقیقت این انتخاب فایل های معمولی را به صورت MP3 به رمز در آورد. ایجاد CDهای داده ای در قسمت Make A Data CD انجام میگیرد. در این قسمت سه انتخاب وجود دارد. این انتخاب ها عبارتند از : Data CD Project , CD Direct و Take Two.

Direct CD یک CD را به گونه ای فرمت می کند که می توان فایل ها را کشیده و به درایو CD-RW ی که در پنجره ی Windows Explorer وجود دارد انداخت و به این ترتیب آنها را خیره نمود. انتخاب بعدی یعنی Data CD Project عمل یافتن و نوشتن فایل ها را در پنجره Easy CD Creator انجام می دهد. انتخاب سوم یعنی Take Two یک پشتیبان از درایو بر روی CD-R ویا CD-RW به وجود می آورد.

ایجاد CDفیلم و یا عکس در قسمت Photo Or Video CD Make A انجام می شود. در این قسمت چهار برنامه برای ضبط عکس و فیلم وجود دارد. با استفاده از انتخاب Video CD موجود دارد. با استفاده از انتخاب Video CD موجود در این قسمت می توان CD فیلمی را به وجود آورد که قابل اجرا بر روی اکثر اجرا کننده های DVD باشد و یا با استفاده از انتخابی که Photo Album نام دارد اسلایدها را به صورت دیجیتالی به نمایش در آورد.

در هر صورت استفاده از برنامه ی Creator 5 Platinum Easy CD آسان است وتقریبآ با استفاده از این برنامه می توان هر گونه اطلاعاتی را بر روی یک CD ضبط کرد. اگر شما یک درایو CD-RW تهیه کرده اید که نسخه ی اصلی برنامه ی Roxio Easy CD Creator 5 همراه آن وجود دارد خوب است این برنامه را به نسخه ی Platinum ارتقاء داده و از ویژکی های مفیدی که این برنامه ارایه می کند استفاده نمایید.

برای دریافت این برنامه می توانید به آدرس http://www.roxio.com/ مراجعه نمایید.


بالا غیرتی حال کردی یا نکردی نظر یادت نره
 

فامیل بگو شماره بگیر..

ایولا...آخرشه..نام استان و شهرستان رو بگین مشخصات طرف رو هم بدین شماره رو بگیرین
فقط نظر یادتون نره....
آدرسش هست:         http://www.118.tct.ir/

معرفی یک قفل نرم افزاری

قفل نرم افزاری کولاک محصول شرکت پیشگام سافت هستش.
لینک کاملش روا اینجا ببینین.توضیحات کامل داده شده
درضمن نظر یادتون نره.چرا نظر نمیدین هان؟
http://www.pishgamsoft.com/Products-Colock-F.htm#Colock%203.86

نصب خودکار ویندوز ایکس پی بدون هیچ سوالی

روش نصب ویندوز xp بصورت خودکار به طوری که در حین نصب سوالی از کاربر نپرسد حتی شماره سریال ویندوز !


همانطوری که میدانید هنگامی که قصد نصب ویندوز را داشته باشید (Clean Install) در حین نصب لازم است سوالاتی پیرامون نام کامپیوتر ، نوع رزولوشن ، کلمه عبور Admin ، شماره سریال ویندوز و ... را پاسخ دهید. این مساله باعث میشود که شما دقایقی طولانی را کنار سیستم باشید تا نصب ویندوز به مراحل نهایی نزدیک شود. این مساله اگر لازم باشد روزانه تعدا زیادی ویندوز نصب نمایید بیشتر نمایان میشود. با استفاده از ابزاری که در سی دی ویندوز xp در فولدر support قرار داده شده ، آن هم در یک فایل Cab !!! براحتی نسبت به نصب خودکار ویندوز اقدام نمایید. قبل از شروع آموزش خواهشمندم دوستانی که این مطلب را در سایتی دیگر درج میکنند حتما نام سایت majidonline و لینک مطلب را قرار دهند چرا که من هنوز چنین مطلبی را در هیچ سایتی مشاهده نکرده ام. حال روش کار:

1- در سی دی ویندوز xp به مسیر زیر مراجعه نمایید :

Support ools

2- فایل deploy.cab را بر روی یکی از درایوهای هارد کپی نمایید. سپس آنرا باز کرده (از طریق برنامه zip magic یا winzip یا در خود ویندوز xp اگر بر روی فایل کلیک کنید باز میشود ) و فایل setupmgr.exe را از درون این فایل cab کپی کرده و درون یک درایو از هارد کپی کنید.
3- بر روی setupmgr.exe کلیک کنید. پنجره ای باز میشود. آنرا next کنید. سپس گزینه زیر را انتخاب کرده و next کنید :

Create a new answer file

4- مطمئن شوید که گزینه windows unattended installation علامت زده شده باشد سپس next کنید.
5- در این صفحه نوع ویندوز خود را انتخاب نمایید در اینجا ویندوز xp پروفشیونال را انتخاب میکنیم. سپس next میکنیم.
6- گزینه Fully automated را علامت بزنید و next کنید.
7- در اینجا صفحه Distribution Folder نمایش داده میشود. در این صفحه به شما اجازه داده میشود که تعیین نمایید که آیا ویزارد یک پوشه توزیعی را بر روی کامپیوترتان بسازد یا پوشه توزیعی را بر روی درایو شبکه ای که شامل سورس فایلهای ویندوز میباشد ایجاد نماید.

نکته ! ساخت یک پوشه توزیعی نه تنها به شما اجازه نصب ویندوز بدون استفاده از cd را میدهد بلکه اجازه افزودن فایلهای اضافی (همانند درایورهای قطعات) برای انجام یک نصب سفارشی را میدهد. اگر قصد انجام نصب خودکار را به دفعات زیاد دارید و درایور یا پوشه مناسب را در اختیار دارید میتوانید از این گزینه استفاده کنید.

ما در این آموزش گزینه زیر را انتخاب کرده سپس next میکنیم :

No, this answer file will be used to install from a CD

8- در این صفحه گزینه مربوط به I Accept … را علامت زده و next میکنیم.
9- حال شما صفحه ای را مشاهده میکنید که با کمی دقت متوجه میشوید گزینه هایی درون این صفحه وجود دارند که شما در حین نصب ویندوز با آن برخورد میکنید. شروع به تکمیل گزینه ها به دلخواه خود کنید.
10- بعد از اتمام کار گزینه finish را بفشارید. در این قسمت مسیری برای ذخیره تنظیماتی که انجام داده اید در قالب یک فایل پرسیده میشود. شما میبایستی نام فایل را که به صورت UNATTEND.TXT انتخاب شده به WINNT.SIF تغییر دهید و یک نسخه بر روی یک فلاپی ذخیره نمایید.
11- از منوی FILE گزینه EXIT را انتخاب نمایید.
12- اکنون شما فایل اصلی را ساخته اید. فایل برای انجام عملیات نصب آماده میباشد اما ممکن است قبل از شروع عملیات مایل باشید که نگاهی به محتویات فایل بیندازید. (ممکن است بخواهید پارامترهای اضافه تری را نیز به فایل بیفزایید. در صورت امکان با بخش HELP برنامه SETUP MANAGER مشورتهای لازم را انجام دهید.) برای این کار فایل ساخته شده را در برنامه NOTEPAD باز نمایید. شما میتوانید خطوط دیگری را نیز برحسب نیاز برای فعالیتهای دیگر مثل تعیین پارتیشن نصب دیسک سخت یا تبدیل سیستم فایل به NTFS معین نمایید. جزئیات مربوط به چگونگی انجام این کارها را میتوانید در داخل فایلهای کمکی موجود در داخل Deploy.CAB مشاهده نمایید. اگر در داخل فایل هرگونه تغییری را اعمال کردید ، فایل را ذخیره کرده و آنرا ببندید
13- فایل را بر روی فلاپی دیسک کپی نماید. سپس کامپیوتر را از طریق سی دی راه اندازی کرده و فلاپی را در داخل درایو فلاپی قرار دهید. ویندوز به صورت خودکار تنظیمات معین شده را مورد استفاده قرار میدهد.

منبع:مجید آنلاین                http://www.majidonline.com
نویسنده:رضا چیذری

یه خاطره توپ

داشتم تو خیابون راه میرفتم که رسیدم به یه سوپر مارکت.رفتم تو و کیکی و شیر کاکائویی و ...وقتی میخواستم پولش رو حساب کنم فروشنده که منو نمیشناخت گفت مهندس دیگه چیزی نمیخوای..

آموزش برنامه windows movie maker

 

 

معرفی برنامه :

بر نامه windows movie maker  توانا یی  انجام کار های زیر را دارد

1. ادیت صدا

2. تغییر دادن پسوند فایل های صدا

3. میکس فیلم(صدا گذاری روی تصویر)

4. صدا گذاری روی فیلم از طریق میکروفون

5. ادیت تصویر

6. فیلم برداری

7.ضبط صدا از طریق میکروفون وphone line & video vulome & store mix & cd audio  و ذخیره با پسوندهای زیر

mpeg/mpg/mv1/mp2/mp3/wav/snd/au/aif/aifc/aiff/wma/asf/wm/wma/wmv/

 

در این قسمت من به معرفی قسمت های مختلف بر نامه می کنم برنامه در بالا صفحه  شامل منو های         

1. File menu  (Alta+F)

2. Edit menu (Alta+E)

3. View menu ( Alta+V)

4. Clip menu (Alta+C)

5. play menu (Alta+P)

6. Help menu (Alta+P)

فایل منو - File menu :

این منو شامل گزینه های  زیر می باشد

new : که خود داری دو زیر شاخه  New Collection & project  می باشد  که با گزینه project می توانید   یک صحفه خالی برای  شروع کار مجدد باز کنید در حالت معمول وقی که شما بر نامه را اجرا می کنید به طور خودکار یک project  جدید در اخیتار شما قرار می دهد و با کلیک کردن رو گزینه New Collection یا استفاده  از کد میان بر Alt+c می توانید یک پوشه جدید در قسمت Collection باز کنید  که در قسمت بعدی بیشتر با این قسمت آشنا می شیم

open project : این گزینه برای  باز کردن پروز های که قبل توسط شما طراحی ذخیره شده اند

save project :  این گزینه برای ذخیره پروز های که توسط شما طراحی شده  با پسوند MWSMM & ...  می باشد

save project as :  این  گزینه هم مانند بقیه سیو از ها کار می کنند ( برای ذخیره کردن با اسمی متفاوت از اسم اول که ذخیره شده است)

]Import :   شما با این گزینه می توانید فایل های با پسوندهای مختلفی را برای طراحی   در برنامه لود کنید یا با استفاده از کلید میان بر Ctrl+I

Recording :  با انتخاب  این گزینه  صحفه جدید باز می شود که در این صحفه می توانید تظیمات لازم برای ضبط  کردن استفاده کنید بعد در این مورد بیشتر توضیح خواه م  داد

Recording narration :   برای صدا گذاری از طریق ورودی ها به کامپیوتر استفاده می شوده

 save movie :  برای ذخیره کردن فایل طراحی شده با پسوند های که توسط player  ها قابل اجرا باشن از قبیل wav & wma& mp2

send movie to :  این گزینه نیز به دو گزینه دیگر تقسیم می شود  که شامل گزینه های e-mail & web server   می باشده  که  گزینه e-mail  فایل  طراحی شده رو  به میل شما پیوست می دهد   و با گزینه web server می توانید  در سرور قرار دهید فایل که طراحی کردید

My Videos : این گزینه پوشه که My Videos در شاخه ویندوز قرار دارد رو باز می کند

EXIT : برای بستن بر نامه یا خروج از بر نامه می باشه یعنی با کلیک رو این گزینه شما از بر نامه  خارج می شوید

 

Edit menu :

شامل منو های copy/cut/past/ delete/select all/select story board/rename/audio levels   می باشد در زیر به توضیح  select story board/rename/audio levels می پردازم  چون بقیه رو با پیش فرض این که دوستان می دونن دیگه توضیح نمی دم

select story board : این گزینه قسمت خط زمان رو انتخاب می کند

rename : برای تغییر نام دادن فایل که انتخاب کرده ایم می باشد

audio levels : میزان خروجی صدا رو تعیین می کند با این گزینه می توانید صدا رو کم وزیاد کنید

 

View menu :

این منو همانند بقیه ویو ها بر نامه های دیگر کار تنظیمات داخلی بر نامه را دارد در این مورد توضیح نمی دم چون  در آمزش های بعدی به طور خودکار با آموزش قسمت های مختلف این قسمت آشنا می شیم

 

Clip menu :

در ابن منو با گزینه ها زیر سر وکار داریم 

add to story board/time line :  با انتخاب فایل مورد نظر خود وکلیک رو این گزینه   فایل رو در خط زمان قرار میدهید

set start trim :   از جای که شما روی فیل مورد نظر در خط زمان رابعد از play  کردن  وقتی که pause کرده اید  وقتی  که این گزینه را کلیک کنید از جای که pause شده به قبل رو پاک می کند

set end  trim :ز جای که شما روی فیل مورد نظر در خط زمان رابعد از play  کردن  وقتی که pause کرده اید  وقتی  که این گزینه را کلیک کنید از جای که pause شده  به بعد را پاک می کند

در حال حاضر احتیاج به توضیح گزینه دیگر نیست

 

play menu :

در این منو گزینه های شروع و حرکت و برگشت وبعدی  از این قبیل دکمه ها وجود دارد که در پخش و طراحی فیلم کاربرد دارد

 

 Help menu :

مثل بقیه منو ها کمک در بقیه بر نامه ها نیاز به توضح ندارد

 

کل بر نامه در منو های بالا خالصه شده و بقیه اشکال که در صحفه اصلی بر نامه وجود دارد همون گزینه های که ذکر شده در منو ها می باشد حالا تنها چیزی که احتیاج به توضیح داره Time line /story board  می مونه

 

Time line /story board :

 

 

همان طور که در شکل بالا مشخص شده خط زمان در این بر نامه شامل 4 قسمت زمان و جایگاهی که فیل به اون اضافه می شه که زیر طول زمان هست و بعد جایگه صد ا و قسمت بعدی قسمت تنظیمات خط زمان از قبیل zoom in or out  کردن و قرار دادن صدا از طریق میکرو فون و تنظیمات سطح صد می باشد

 

خوب امیدوارم که آموزش معرفی قسمت ها به دردتون بخوره

یه سایت توپ

سری هم به این سایت که معرفیش میکنم بزنید.خیلی با حاله:
آموزش نکات ویندوز و رجیستری
www.masood2004.tripod.com

نکته باحال

بی شک تا حالا شما هم مانند هر کاربر دیگری با مشکل کپی کردن بعضی از فیلم ها که در داخل یک سی دی ویدیویی می باشد بر روی هارد کامپیوترتان برخورد کرده اید. سی دی را در سی دی رم کامپیوترتان قرار می دهید و عملیات کپی بر روی هارد کامپیوترتان را آغاز می کنید، زمان باقی مانده ده دقیقه… بعد از ده قیقه فقط چند ثانیه بیشتر به تمام شدن کپی باقی نمانده است که همان پیغام آشنا.
 
 ولی در این مواقع چاره چیست؟! یک راه حل ساده.
 
 برای شروع:
 
 1- تمام برنامه ها و پنجره ها را بسته و فقط محیط Desktop را پیش رو داشته باشید.
 2- سی دی معیوب را در سی دی رم کامپیوتر قرار داده و از فیلم مورد نظر خود Copy گرفته و به یک درایو که اطلاعات آن از تمام درایوها کمتر باشد رفته و در آن جا Paste کنید.
 صبر کنید تا تا آنجا که برای ویندوز مقدور است از سی دی کپی بگیرد تا آنجا که پیغام خطا در کپی سی دی ظاهر شود.
 این پیغام فقط به شما امکان انتخاب یک کلید Ok را می دهد.
 3- توجه کنید که اکیداً Ok را کلیک نکنید، در عوض یک کار غیر منطقی را انجام دهید.
 بی مقدمه و به طور مستقیم کلید Restart (راه اندازی) را که بر روی کیس واقع است را زده تا کامپیوتر به طور غیر اصولی راه اندازی شود!!!
 4- بعد از راه اندازی، حتماً صبر کنید تا ویندوز هارد کامپیوتر را Scan Disk کند تا خطا های احتمالی را بر طرف سازد.
 5- حالا به همان درایو که فایل را در آنجا کپی کرده بودید بروید و فایل فیلم تان را در آنجا مشاهده کنید،
 البته تا آنجایی که کپی شده است.
 
 چند نکته مهم:
 
 # از این روش فقط برای مواردی استفاده کنی که کپی فیلم مورد نظر بر روی هارد کامپیوتر تان برای تان خیلی مهم است، چون اسفاده مرتب از این روش کم کم به هارد آسیب می رساند.
 # بعد از این راه اندازی غیر اصولی حتماً به ویندوز اجازه Scan Disk را بدهید.
 # تمام برنامه ها و پنجره های غیر ضروری را بسته تا هیچ برنامه ای در مسیر نباشد و صدمه ببیند.
 # سعی کنید برای Paste کردن از درایوی که حاوی کمترین اطلاعات است، استفاده کنید.
 # توجه کنید که بعد از آمدن پیغام خطا در کپی، حتی یک لحظه کوچک را هم از دست نداده و فوراً کلید Restart را بزنید. سعی کنید که این فاصله کمتر از یک ثانیه باشد.
 # اجرای این روش بدونه استفاده از نرم افزار خاصی می باشد، حال اینکه برای این مشکل هم نرم افزار هایی ساخته شده که از اصول و قواعد مخصوص به خود برای کپی کردن این گونه سی دی ها بر روی هارد کامپیوتر استفاده می کنند که البته در صورت موجود بودن من پیشنهاد می کنم از آنها برای کپی کردن استفاده کنید.
 # و نکته مهم دیگر این که، این فقط یک پیشنهاد و ریسک عملی می باشد و من هیچ گونه مسؤلیتی در قبال خرابی های احتمالی هارد کامپیوتر تان را عهده دار نمی باشم.
 
 منبع : IRITN

اخطار

آقا نمیشه که بیاین از بلاگ دیدن کنین از مطالب استفاده کنین ولی نظر ندین. آخر نامردیه....