اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

بی ربط بی هدف و صفحه پر کن

امروز فقط آهنگ:

این دو تا خواننده که اسموشون رو هم نمیدونم یه آهنگ تر و تمیز واسه زهرا امیر ابراهیمی(همون زهره خودمون) خوندن خیلی باحاله هرچند قدیمیه ولی دانلودش میرزه...حتما دانلود کنید.روی لینک زیر راست کلیک کنید و Save Target As را بزنید.

دانلود آهنگ

                                 

  از طرفی دیگه دو تا حاج خانوم هم واسه زهره آهنگ خوندن به نام انتقام:                     

                                                           

من خودم شخصا گوشش ندانم ول نیدونم قشنگه یا نه ولی دانلودش کنید.

 

آلبوم جدید منصور  به نام قشنگه دانلود کنید(من خودم گوش نداندمش):

                                                       

دونه دونه

قشنگه

انگار نه انگار

داد و بیداد

بازی

نمیتونی

با من به از این باش

یه روزی

دستمو بگیر

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد مهدی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 21:48 http://www.loveshahreza.persianblog.com

سلام کیوان عزیز من من مهدی هستم از شهرضا وبلاگ زیبایی دارید من برو بچ شهرضایی را در لینک خودم میگذارم و دارم وبلاگهای شهرضا را در وبلاگم جمع اوری میکنم من شما را در لینکم می گذارم امید وارم که شما هم همین کارو بکنید ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد