اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

برنامه فارسی

نامه نگار نرم افزاری است برای انجام کلیه امور تحریر نامه ها و متون اداری و شخصی . این نرم افزار با قابلیت استفاده از سه نوع خط نستعلیق که خط تحریری نیز جزء آنها می باشد ، امکان تهیه صفحاتی که به خط زیبای نستعلیق مزین باشند را به سادگی برای کاربران مهیا می نماید . ضمن این که تهیه آثار هنری خط نقاشی با استفاده از امکان رنگ آمیزی خطوط و تلفیق تصویر با متن نیز در نرم افزار نامه نگار پیش بینی شده است .

این نرم افزار برای آن دسته از کابرانی که در زمینه طراحی صفحات وب و امور گرافیکی فعالیت دارند ، امکان ایجاد متون فارسی در قالب HTML و یا امکان تبدیل آن به فایل هایی با فرمت BMP و استفاده در حد استاندارد از Clip board نرم افزار ویندوز نیز فراهم شده است . به گونه ای که از خروجی ها این نرم افزار می توان در نرم افزارهایی مثل :

Ms Word , Coreldraw , Frontpage , Photoshop , Freehand نیز استفاده نمود .

از آنجا که متون سنتی فارسی اکثراً با تذهیب کاری در اطراف یا داخل متون آمیخته شده است ، در نامه نگار ۳ متجاوز از ۳۰۰ نوع طرح تذهیب و زمینه ، تهیه شده است که کاربران می توانند به سهولت این طرح ها را در زمینه کارهای خطاطی و یا نامه های خود قرار داده و از آنها استفاده مطلوب نمایند

یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار ،امکان انتقال متون از سایر واژه پردازها به نامه نگار میباشد در صورتی که واژه پردازی در لیست واژه پردازهای پیش فرض نامه نگار ۳ موجود نباشد ، می توان آن را اضافه نمود .

در کلیه قلم های این نرم افزار امکان جابجایی اعراب وجود دارد و علاوه بر آن در قلم نستعلیق ، کلیه اجزاء خط در اختیار کاربر بوده و از نقطه و اعراب و حروف همگی قابل تغییر با توجه به سلیقه کاربر میباشد. ضمناً رسم جداول با هر سبک و هر تعداد سطر و ستون ، اتصال و انفصال خانه های جدول و تغییر رنگ ماهیت خطوط جدول و زمینه خانه های جدول نیز به راحتی امکان پذیر می باشد .
لینک دانلود برنامه

نظرات 1 + ارسال نظر
گلشید یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:06

وبلاگ خیلی خوبی داری امیدوارم که موفق باشی
با بهترین ارزوها گلشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد